Dawid Kaźmierczak awansuje w McCann Worldgroup na stanowisko associate digital directora

Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media & digital oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach.

Dawid Kaźmierczak dołączył do McCann Worldgroup, przechodząc z agencji K2, w kwietniu 2017 r. Przez ponad półtora roku obejmował stanowisko growth supervisora odpowiedzialnego za zarządzenie projektami dla marek Coca-Cola Company oraz rozwój nowego biznesu w ramach agencji McCann. Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich agencjach jak Ogilvy & Mather czy DDB & Tribal.

Kaźmierczak będzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media & digital w ramach McCann Worldgroup oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach. Będzie raportować bezpośrednio do zarządu.

Dodatkowo prócz swoich obowiązków w agencji Kaźmierczak czynnie wspiera społeczność i konkurs Young Creatives w Polsce, jest pomysłodawcą i współtwórcą kanału "YCpoland" na Instagramie, w przeszłości współtworzył kanał "SnapLions" relacjonujący festiwal Cannes Lions. Jest również jurorem konkursu Papaya Young Directors, felietonistą "Media & Marketing Polska" oraz prelegentem na konferencjach branżowych. Kampanie, które współtworzył, zdobywały najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach jak: Effie, KTR, Innowation Awards oraz nagrody i nominacie na Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.