Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn

Marka mrożonej żywności Krafta Heinza tworzy dwie wersje spotu, w tym jedną cenzuralną na Super Bowl.

Pełna wersja spotu z niedwuznacznymi aluzjami do seksu, opowiadającego o mężczyźnie cierpiącym na uzależnienie od "mrożonkowego porno" ("frozen food porn") i jego współuzależnionej partnerce trwa 60 sekund. Krótsza, 30-sekundowa, niezawierająca niecenzuralnego słowa "porn", będzie emitowana podczas Super Bowl.

Kreację dla producenta wprowadzonej na rynek trzy lata temu marki mrożonek Devour przygotowała agencja David z Miami. W ramach działań prowadzonych w kanałch digital i mediach społecznościowych, za które odpowiada VaynerMedia, Devour stworzyło też infolinię 1-83-FOODPORN. Infolinia działająca do 3 lutego, kiedy odbywa się Super Bowl, ma zgodnie z deklaracjami reklamodawcy podsuwać "kuszące opisy apetycznych dań przyrządzanych z mrożonek".

Paweł Piasecki 294 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.