Kampania Audi na nośnikach AMS dynamic backlight

Odwzorowuje rzeczywiste działanie świateł samochodu.

Kampanię reklamową najnowszych modeli Audi można zobaczyć na nośnikach dynamic backlight AMS w największych polskich miastach. Za pomocą światła kilkudziesięciu tysięcy diod na nośnikach została odwzorowana sekwencja działania reflektorów samochodów prezentowanych na kreacjach reklamowych. Animacje realistycznie odzwierciedlają działanie świateł podczas uruchamiania i wyłączania pojazdu.

W kampanii Audi po raz pierwszy wykorzystano system Dynamic Backlight na tak dużą skalę. Na ponad 70 nośnikach o powierzchni 18 mkw. i 32 mkw. prezentowane są modele Audi – A6, A7, A8 i Q8. Kampanię wzmocniono zasięgowo reklamą na statycznych backlightach – nośnikach z segmentu premium AMS.


Katarzyna Kacprzak 321 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.