Nowa kampania Communication Unlimited dla Velvet

Hasło kampanii: "Jak miło. Poczuj nowy Velvet".

Wystartowała nowa kampania reklamowa chusteczek higienicznych i uniwersalnych Velvet. Opracowała ją agencja Communication Unlimited, która przygotowuje strategię i kreację dla marki Velvet od 2017 r.

Kampania jest oparta na platformie komunikacyjnej "Velvet Akcja!" opracowanej również przez CU, nawiązującej do świata filmu. 

Kampania jest obecna na nośnikach citylight, w internecie oraz na materiałach POS w sklepach i w prasie branżowej.

Katarzyna Kacprzak 358 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.