T-Mobile reklamuje smartfony bez abonamentu [wideo]

Operator rozpoczyna sprzedaż telefonów bez umowy, także na raty.

Operator komórkowy T-Mobile Polska zdecydował się rozpocząć sprzedaż telefonów komórkowych bez abonamentu i na raty 0 proc. Ofertę będzie wspierać szerokozasięgowa kampania reklamowa.

Smartfony będzie można kupować w salonach sprzedaży operatora lub w jego sklepie internetowym. Płatność za telefon można będzie rozłożyć na 10 lub 20 równych rat. Dla posiadających umowę abonamentową w T-Mobile oznaczać to będzie po prostu dopisanie kwoty raty do bieżącego rachunku. Klienci spoza sieci T‑Mobile będą musieli zapłacić od razu dwie (w przypadku płatności w 10 ratach) lub cztery (w przypadku płatności w 20 ratach) raty podczas podpisania umowy. Kolejne raty będą płatne od kolejnego miesiąca po podpisaniu umowy i zostanie ich odpowiednio 16 lub 8.

Komunikację oferty wspierać będzie kampania „Smartfoneria bez abonamentu". Przygotowane na jej potrzeby spoty reklamowe z Huawei P smart 2019, Huawei P20 Pro oraz Nokią 5.1 Plus podkreślają, że dzięki swej wiedzy i doświadczeniu pracownicy sklepów T‑Mobile kompetentnie wesprą klienta w wyborze odpowiedniego modelu telefonu. W spocie pojawia się znana z poprzednich kampanii operatora – Dorota Wellman. Kampania obejmie ogólnopolskie media - radio, telewizję, internet oraz outdoor. Jej kreację przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Maciej Burlikowski 1114 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.