Kamila Rogowska-Śwircz dyrektor generalną Rady Reklamy

Zbigniew Gajewski, prezes zarządu i dyrektor generalny, z upływem 2018 r. zakończył pracę etatową w Radzie.

11 lutego br. obowiązki dyrektor generalnej Rady Reklamy przejmie Kamila Rogowska-Śwircz. Zbigniew Gajewski, prezes zarządu i dyrektor generalny, z upływem 2018 r. zakończył pracę etatową w Radzie. Funkcję prezesa zarządu będzie pełnił do najbliższych wyborów.

Rogowska-Śwircz przez prawie dwa lata pracowała na stanowisku projects & communication managera. Wcześniej była związana m.in. z Narodowym Centrum Kultury, Havas PR Warsaw i fundacją "Bęc Zmiana".

Gajewski współtworzył m.in. dziennik "Nowa Europa" oraz miesięcznik "Businessman Magazine". Był dyrektorem wydawniczym czasopism "Pani", "Uroda", "Kobieta i Życie", "101 Porad", "Smaki i Aromaty", "Świat Nauki". W latach 2006-2016 pracował dla Konfederacji Lewiatan, gdzie jako dyrektor ds. PR odpowiadał za wizerunek organizacji i komunikację z firmami członkowskimi, a następnie przez siedem lat pełnił funkcję zastępcy dyrektora generalnego.

Katarzyna Kacprzak 311 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.