Kamila Rogowska-Śwircz dyrektor generalną Rady Reklamy
Zbigniew Gajewski, prezes zarządu i dyrektor generalny, z upływem 2018 r. zakończył pracę etatową w Radzie.
Rogowska-Śwircz przez prawie dwa lata pracowała na stanowisku projects & communication managera. Wcześniej była związana m.in. z Narodowym Centrum Kultury, Havas PR Warsaw i fundacją "Bęc Zmiana".
Gajewski współtworzył m.in. dziennik "Nowa Europa" oraz miesięcznik "Businessman Magazine". Był dyrektorem wydawniczym czasopism "Pani", "Uroda", "Kobieta i Życie", "101 Porad", "Smaki i Aromaty", "Świat Nauki". W latach 2006-2016 pracował dla Konfederacji Lewiatan, gdzie jako dyrektor ds. PR odpowiadał za wizerunek organizacji i komunikację z firmami członkowskimi, a następnie przez siedem lat pełnił funkcję zastępcy dyrektora generalnego.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.