Nowe logo Zara budzi kontrowersje
Hiszpańska marka fast fashion pokazała nowe logo w mediach społecznościowych i szybko doczekała się nieprzychylnych reakcji użytkowników.
Wielu użytkownikom mediów społecznościowych radykalna zmiana identyfikacji wizualnej Zary nie spodobała się i dali temu wyraz, między innymi w memach.
Na razie nie wiadomo, kiedy logo zostanie wprowadzone w sklepach Zara. To nie jedyna zmiana, na którą hiszpańska firma zdecydowała się ostatnio: w grudniu ub. r. w sklepach pojawiła się pierwsza w jej historii kolekcja kosmetyków do makijażu.
Niektórzy komentarorzy uważają, że głównym powodem wprowadzenia nowego logo miało być właśnie zasygnalizowanie daleko idących zmian i wywołanie burzy w mediach społecznościowych można uznać za element strategii marki.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.