Lody Ben & Jerry's wprowadzają nowy smak

Wariant otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych.

Marka lodów Ben & Jerry's należąca do Unilevera wprowadza nowy smak pod nazwą "Topped Love Is...". Będą one dostępne od 14 lutego w 48 marketach sieci Carrefour. Ich launch wesprze kampania digitalowa w mediach społecznościowych. Wszystkie posty odnosić będą do aktualnej listy punktów sprzedażowych. Markę Ben & Jerry's obsługuje agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.

Maciej Florek 2045 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.