Cheetos rusza z konkursem i kampanią

Kampania pod hasłem "A Ty, co widzisz w Cheetos?" obejmuje TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz samplingi.

Marka Cheetos (PepsiCo) rozpoczyna konkurs, wspierając tym samym wariant Cheetos Crunchos. W promocyjnych opakowaniach znajdują się chrupki, których kształt jest zawsze inny. Uczestnicy zabawy, którzy znajdą najbardziej oryginalne kształty i wyślą zgłoszenie przez stronę WWW, będą mogli wygrać 100 tys. zł. Na laureatów drugiego i trzeciego miejsca czekają nagrody w wysokości 10 i 1 tys. zł.

Kampania pod hasłem "A Ty, co widzisz w Cheetos?" obejmuje TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz samplingi. Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital oraz spot TV odpowiada VMLY&R Poland. Agencja przygotowała także promocyjne i produktowe reklamy w przerywniku oraz konkursowy landing page. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD. Organizacją i obsługą samplingów zajmuje się agencja Ewesa. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Maciej Florek 2081 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.