Cheetos rusza z konkursem i kampanią
Kampania pod hasłem "A Ty, co widzisz w Cheetos?" obejmuje TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz samplingi.
Kampania pod hasłem "A Ty, co widzisz w Cheetos?" obejmuje TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz samplingi. Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital oraz spot TV odpowiada VMLY&R Poland. Agencja przygotowała także promocyjne i produktowe reklamy w przerywniku oraz konkursowy landing page. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD. Organizacją i obsługą samplingów zajmuje się agencja Ewesa. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.