Orange z kampanią na ferie [wideo]

Operator reklamuje ofertę prepaid w zimowym klimacie.

Operator telekomunikacyjny Orange Polska przygotował nową kampanię reklamową swojej oferty Orange na kartę (prepaid). Ponownie występują w niej dwaj satyrycy: Robert Górski i Mikołaj Cieślak (Kabaret Moralnego Niepokoju, serial "Ucho Prezesa"). Tym razem w klimacie ferii zimowych - na stoku. W ten sposób pomarańczowy operator promuje ofertę, w której przy każdym doładowaniu konta klient może otrzymać aż do 100 GB danych na transfer.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett. Spot wyreżyserował Michał Gazda, za jego produkcję odpowiadało studio Film Produkcja, a za postprodukcję - studio Orka. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.