Fitlovers w walentynkowej kampanii perfumerii Douglas

Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Perfumerie Douglas rozpoczęły akcją walentynkową pod hasłem "Love is the greatest gift", której bohaterami jest para influencerów – Fitlovers. W ramach współpracy powstało wideo wspierane aktywacją w kanałach social media marki Douglas oraz Fitlovers (Instagram i Facebook) podzieloną na fazy tease and reveal.

Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a działania w kanałach społecznościowych prowadzi Socialyse, jednostka należąca do grupy Havas. Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają Warsaw Production i Brasil.

Maciej Florek 2087 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.