British Airways z kampanią na 100-lecie [wideo]

Jej bohaterami są ludzie, którzy uosabiają takie związane z Wielką Brytanią wartości jak otwartość umysłu, innowacyjność, wyczucie stylu i autoironiczny humor.

Spot jest wyznaniem miłości do Wielkiej Brytanii i zarazem deklaracją, że to pasażerowie British Airways czynią te linie wyjątkowymi.

CMO brytyjskich linii lotniczych Hamish McVey podkreśla, że kampania "Made by Britain", choć akcentuje dumę z brytyjskiej tradycji, nie ma nic wspólnego z Brexitem i "zostawia politykę politykom". To pierwsza kampania marki BA od 2012 roku, gdy emitowany był spot "Don’t fly" związany z igrzyskami olimpijskimi w Londynie i sponsorowaną przez linie lotnicze ekipą lekkoatletów Team GB.

W wysokobudżetowym spocie telewizyjnym występuje plejada brytyjskich gwiazd, w tym aktorka Olivia Colman, aktor i reżyser Garry Oldman, złota medalistka olimpijska w boksie Nicola Adams, bokser, mistrz świata wagi ciężkiej czterech federacji Anthony Joshua, artystka Grayson Perry i antropolożka Jane Goodall. Na zdjęciach archiwalnych pojawia się też piosenkarz David Bowie. Premiera spotu odbyła się równolegle na kanałach ITV1 i Channel 4 w piątkowy wieczór, 1 lutego. Kampania obejmie kina, social media, VOD, prasę i DOOH. 

Za kreację odpowiada pracujący dla British Airways Team Horizon, w skład którego wchodzą zespoły z agencji Ogilvy UK i Wavemaker. Reżyserem filmu jest Tom Tagholm, związany z firmą produkcyjną Park Pictures. Tagholm znany jest m.in. ze zrealizowanego w 2012 r. dla Channel 4 filmu "Meet the Superhumans" promującego igrzyska paraolimpijskie.

Paweł Piasecki 278 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.