Totolotek sponsorem tytularnym piłkarskiego Pucharu Polski

Nagroda dla zwycięzcy Totolotek Pucharu Polski będzie rekordowa - klub zainkasuje 3 mln zł.

Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzył dotychczasową współpracę z zakładami bukmacherskimi Totolotek. Nowa, 2,5-letnia umowa zmienia nazwę turnieju na Totolotek Puchar Polski. Jest to najwyższa umowa sponsoringowa zarówno w historii Totolotka, jak i Pucharu Polski. Rekordowa jest także nagroda dla zwycięzcy Totolotek Pucharu Polski, który zainkasuje 3 mln zł. To trzykrotnie więcej niż w poprzednich latach. Zwycięzca zagra ponadto w eliminacjach do Ligi Europy.

Począwszy od zbliżających się ćwierćfinałów tegorocznej edycji turnieju, rozgrywki zyskają nową identyfikację wizualną. Logotyp Totolotek Pucharu Polski pojawi się m.in. na rękawach strojów meczowych drużyn i bandach reklamowych. Będzie on również prezentowany podczas transmisji meczów pucharowych.

- Pozyskanie sponsora tytularnego jest konsekwencją wieloletniego budowania marki Pucharu Polski. PZPN od lat pracuje nad zwiększeniem atrakcyjności rozgrywek, m.in. poprzez zmianę ich formatu, wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, pozyskanie partnera telewizyjnego czy też zwiększenie nagród finansowych dla klubów – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

W związku z rozszerzeniem współpracy bukmacher planuje akcje specjalne przygotowane z myślą o kibicach polskiej piłki. - Zależy nam na dotarciu z aktywnościami do kibiców już we wczesnych fazach rozgrywek, na poziomie województw. Postaramy się o szeroką ofertę zakładów na rozgrywki Totolotek Pucharu Polski oraz ciekawe zakłady specjalne – deklaruje Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu Totolotka.

Bukmacher od wielu lat aktywnie włącza się w inicjatywy sportowe na najwyższym poziomie, sponsorując drużyny różnych dyscyplin. Nieprzerwanie od 5 lat Totolotek wspiera Lechię Gdańsk. Ponadto sponsoruje aktualnego mistrza Polski w siatkówce PGE Skrę Bełchatów oraz koszykarską Legię Warszawa. W przeszłości firma wspierała także Wisłę Kraków, Górnika Zabrze i Jagiellonię Białystok.

Umowa między Totolotek SA i Polskim Związkiem Piłki Nożnej została zawarta we współpracy z agencją marketingu sportowego 4Business.

 

Piotr Machul 226 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.