Kampania dla pierwszego kina Helios w Warszawie

Agencja Warszawa prowadzi działania pod hasłem "Kino marzeń".

Rozpoczęła się kampania promująca pierwsze kino Helios w Warszawie. Największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce promuje stołeczny multipleks w prasie, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Helios w warszawskim Blue City zaprosi widzów 14 lutego br. Na odwiedzających kino będzie czekało osiem sal, w których zmieści się ponad 860 osób.
 
Za przygotowanie kreacji reklamowych odpowiada Agencja Warszawa. Kampania potrwa do końca marca br. Za planowanie mediów i współpracę z agencją kreatywną odpowiada dział promocji i PR sieci Helios. 
 
Helios w Polsce dysponuje 46 obiektami z 261 ekranami i miejscami dla ponad 51 tys. widzów w 39 miastach w całym kraju.
 

Katarzyna Kacprzak 360 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.