Brain z billboardami dla ING

Kolejną odsłonę kampanii "Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?" stanowią reklamy z grafikami Przemysława Truścińskiego.

ING Bank Śląski kontynuuję kampanię  „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?” - tym razem na nośnikach OOH. Za kreację odpowiada agencja Brain. Grafiki autorstwa Przemysława Truścińskiego pojawią się na billboardach w 12 polskich miastach oraz na warszawskich wiatach przystankowych i w metrze. 

- Jego wizja w symboliczny sposób pokazuje zaślepienie konsumpcją. Na drugim biegunie są przemyślane i odpowiedzialne zakupy - trend, który jako marka wspieramy i promujemy - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampania „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia?” rozpoczęła się 25 grudnia 2018 w TV, internecie i social mediach.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.