PepsiCo namawia: "Przełam rutynę" [wideo]

W kampanii reklamowany jest nowy wariant sztandarowego napoju: Pepsi Ginger.

Do portfolio PepsiCo dołączył na stałe nowy wariant sztandarowego napoju koncernu - Pepsi Ginger. Pod hasłem „Przełam rutynę” rusza silna kampania 360° wspierająca wprowadzenie produktu na rynek. Obejmuje ona działania reklamowe w telewizji oraz kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada w Polsce agencja Artegence. Adaptację spotu TV przygotowała agencja BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Przyjęta przez PepsiCo strategia „Działanie ze świadomością celu” zakłada reformulację przekąsek i napojów koncernu w celu obniżenia zawartości cukru i zmniejszenia ich kaloryczności. Pepsi Ginger rozszerza gamę produktów bezcukrowych. W Polsce dostępny będzie w puszkach o pojemności 330 ml, butelkach 500 ml oraz 1 l oraz w większych opakowaniach.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.