Skoda w kampanii świętuje 15-lecie współpracy z TOPR

Za koncepcję akcji oraz jej realizację odpowiadała agencja GoldenSubmarine.

Wystartowała część digitalowa kampanii "Skoda 4x4" (Volkswagen Group Polska), podkreślająca jeden z głównych celów marki, jakim jest zapewnienie wysokich standardów bezpieczeństwa w każdych warunkach. Kampania nawiązuje do trwającej od 15 lat współpracy marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

Część telewizyjna i kinowa kampanii wystartuje 11 lutego. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, która wspólnie z domem produkcyjnym One Production przygotowała spot reklamowy. Media zakupiła agencja PHD Rocket.

Maciej Florek 2014 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.