Da Grasso reklamuje się w telewizji [wideo]

Za kreację spotu i produkcję digital odpowiada NuOrder, za strategię, prowadzone działania i zakup mediów - dom mediowy Codemedia.

Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową.
Z początkiem lutego spot marki pojawił się w telewizji - m.in w TVP1, TVP2, Polsacie oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN7, Polsat News, AXN, TTV i Polsat Sport. Reklama wyświetlana jest równolegle na platformach VOD Player i Ipla oraz na YouTube.

Spot telewizyjny to animacja 3D z elementami fotograficznymi i skanami obiektów. W obszarze kreacji nawiązuje i rozwija wypracowane przez markę elementy komunikacji – m.in. postaci personifikujące poszczególne smaki pizzy. Marka komunikuje się z konsumentami w tonie swobodnym - od przyjaciół dla przyjaciół, w którym mają być też utrzymane dalsze działania. Przewidziane są kolejne odsłony spotu w social mediach oraz intensyfikujące sprzedaż zarówno online, jak i w lokalach sieci.

Celem kampanii jest rozpowszechnienie stałej oferty DaGrasso – dużej pizzy w cenie średniej przy zakupie napoju. Współpraca marki z domem mediowym obejmuje również całoroczne wsparcie w realizacji działań reklamowych, w tym kampanie promujące sezonowe okazje.

Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w 1996 r. w Łodzi. Obecnie sieć obejmuje ponad 180 lokali w 120 miastach w Polsce. 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.