Darmowe bilety, taneczne wyzwanie i Happy Meal od Lego

Zakupem mediów do kampanii promującej film "Lego Przygoda 2" i nową linię klocków zajął się Initiative.

Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą część filmu "Lego Przygoda” oraz nową serię klocków "The Lego Movie 2", inspirowaną scenami z filmu. Premiera kinowa odbędzie  8 lutego, a ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL potrwa do końca lutego. Obejmuje m.in. emisję spotów promujących najnowsze zestawy klocków w stacjach telewizyjnych ogólnopolskich, tematycznych i dziecięcych oraz na YouTube. Działania reklamowe będą prowadzone na głównej stronie portalu Filmweb.pl i Allegro.pl.  

Równolegle do kampanii ATL prowadzone są działania w social mediach: na Facebooku i Instagramie, gdzie influencerzy i inni użytkownicy są zaproszeni do wzięcia udziału w Lego Dance Challenge. Zabawa polega na ułożeniu autorskiego tańca do piosenki "Everything is awesome”  (w polskiej wersji "Życie jest czadowe”), nagrania filmiku i zamieszczenia go na swoim profilu na Facebooku i Instagramie z hasztagiem #LEGODanceChallenge oraz wyzwanie na taneczny pojedynek swoich znajomych.

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w której uczestnik wygrywa dwa  bezpłatne bilety na pokaz filmu "Lego Przygoda 2” w sieci Multikino. Warunkiem jest zakup dowolnie wybranych klocków Lego za min. 99 zł. Akcja trwa do 15 lutego. Równolegle w sieci McDonald's w zestawach Happy Meal można skompletować 9 postaci z filmu. Natomiast w sklepach C&A będzie można kupić specjalną kolekcję ubrań sygnowaną The Lego Movie 2.

Kreację kampanii przygotowała Grupa Lego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.