Darmowe bilety, taneczne wyzwanie i Happy Meal od Lego
Zakupem mediów do kampanii promującej film "Lego Przygoda 2" i nową linię klocków zajął się Initiative.
Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą część filmu "Lego Przygoda” oraz nową serię klocków "The Lego Movie 2", inspirowaną scenami z filmu. Premiera kinowa odbędzie 8 lutego, a ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL potrwa do końca lutego. Obejmuje m.in. emisję spotów promujących najnowsze zestawy klocków w stacjach telewizyjnych ogólnopolskich, tematycznych i dziecięcych oraz na YouTube. Działania reklamowe będą prowadzone na głównej stronie portalu Filmweb.pl i Allegro.pl.
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w której uczestnik wygrywa dwa bezpłatne bilety na pokaz filmu "Lego Przygoda 2” w sieci Multikino. Warunkiem jest zakup dowolnie wybranych klocków Lego za min. 99 zł. Akcja trwa do 15 lutego. Równolegle w sieci McDonald's w zestawach Happy Meal można skompletować 9 postaci z filmu. Natomiast w sklepach C&A będzie można kupić specjalną kolekcję ubrań sygnowaną The Lego Movie 2.
Kreację kampanii przygotowała Grupa Lego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Komentarze
Artykuły powiązane