CMO Mastercarda z tytułem Global Marketer of the Year 2018

Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji organizacji płatniczej Mastercard, otrzymał tytuł od World Federation of Advertisers.

Na krótkiej liście, obok Rajamannara, znaleźli się: Ukonwa Ojo, szefowa marketingu działu consumer beauty w Coty; Marc Pritchard, chief brand officer, Procter & Gamble; Syl Saller, dyrektor ds. marketingu i innowacji Diageo oraz Claudia Willvonseder, była CMO Ikea Group, obecnie dyrektor generalna Ikei w Szwajcarii. Ubiegłorocznym zdobywcą tytułu Global Marketer of the Year był Keith Weed, ustępujący szef marketingu Unilevera.

Rajamannar w minionym roku m.in. usunął nazwę Mastercard z logo organizacji, podjął działania na rzecz "cyfrowej przejrzystości" zarówno wewnątrz firmy, jak i we współpracy z innymi marketerami oraz uruchomił w 40 krajach kampanię "Start Something Priceless" na rzecz dokonywania zmian społecznych przez marki. Obecne stanowisko w Mastercard zajmuje od września 2013 r. Wcześniej pracował na kierowniczych stanowiskach m.in. w firmie ubezpieczeniowej WellPoint (obecnie Anthem), firmie produkującej odżywki dla niemowląt Humana i przez 15 lat w Citigroup, w tym na stanowisku Global Chief Marketing Officer, Cards and Payments. Karierę marketingową zaczynał w indyjskim oddziale Unilvera.

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.