Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Projekt jest częścią kampanii "Ikona powraca", a pracowały przy nim m.in. White Paper Agency i Good Looking Studio.

Na warszawskiej Pradze, przy ul. Targowej 15, Piotr Młodożeniec stworzył mural, który jest jego autorską interpretacją ikonicznego, powszechnie rozpoznawalnego kształtu szklanej butelki Coca-Cola. Malowidło powstało w związku z faktem, iż od stycznia szklane butelki stały się znów dostępne w sklepach detalicznych (wcześniej głównie w gastronomii). 

Mural Coca-Coli stanowi integralną część kampanii "Ikona powraca", nawiązującej do strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Coli jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu zgodnego z preferencjami konsumentów. Kampania zaplanowana na pierwszy kwartał br. obecna jest w TV, radiu, kinach, internecie, w tym social mediach. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii poświęconej "One brand" zaproszono duet ambasadorski: Piotra Fronczewskiego i youtubera ReZiego. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.

Za koncepcję i nadzór artystyczny nad projektem muralu odpowiada agencja White Paper Agency, natomiast za część wykonawczą Good Looking Studio. Zakup mediów w kampanii powierzono domowi mediowemu MediaCom, obsługę w obszarze digital oraz social media LiquidThread, natomiast działania PR agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.