Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola
Projekt jest częścią kampanii "Ikona powraca", a pracowały przy nim m.in. White Paper Agency i Good Looking Studio.
Mural Coca-Coli stanowi integralną część kampanii "Ikona powraca", nawiązującej do strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Coli jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu zgodnego z preferencjami konsumentów. Kampania zaplanowana na pierwszy kwartał br. obecna jest w TV, radiu, kinach, internecie, w tym social mediach. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii poświęconej "One brand" zaproszono duet ambasadorski: Piotra Fronczewskiego i youtubera ReZiego. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.
Za koncepcję i nadzór artystyczny nad projektem muralu odpowiada agencja White Paper Agency, natomiast za część wykonawczą Good Looking Studio. Zakup mediów w kampanii powierzono domowi mediowemu MediaCom, obsługę w obszarze digital oraz social media LiquidThread, natomiast działania PR agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.