Milka organizuje konkurs w Tesco

Konkurs jest częścią kampanii "Milka. Sercem z naszymi", przy której pracują Event-Factory, Mindshare, Carla Zurii i Big Picture.

W ramach trwającej kampanii "Milka. Sercem z naszymi" zachęcającej do kibicowania polskim skoczkom narciarskim marka przygotowała konkurs dla konsumentów, prowadzony w sklepach Tesco na terenie całej Polski. Główną nagrodą jest wyjazd na Finał Pucharu Świata do Planicy, a codziennie losowane są plecaki ze słodyczami. Aby zostać uczestnikiem konkursu, należy produkt Milka, zarejestrować udział w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl oraz przesłać zdjęcie swojej rodziny lub znajomych kibicujących skoczkom.

Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za zakup mediów Mindshare, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe – agencja Carla Zuri. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.