Przestrzeń wygrywa przetarg na całościową obsługę marki Decathlon
Agencja poszerza zespół. Dołączył m.in. Mateusz Ciećwierski, poprzednio group account director w GoldenSubmarine.
Decathlon to kolejny klient, który powierzył obsługę swojej marki agencji Przestrzeń. Po zaledwie sześciu miesiącach obecności na rynku agencji udało się pozyskać kilka budżetów. Pod koniec ub.r. wygrała
regionalny projekt dla Lay’s Maxx, projekt dla piwa craft z portfolio Grupy Żywiec, a także digitalową obsługę trzech marek z portfolio Johnson & Johnson: O.B., Nicorette i Listerine. Przestrzeń odpowiada także za relaunch Nałęczowianki, obejmujący nowe pozycjonowanie, big ideę marki, komunikację we wszystkich touch pointach, łącznie z rebrandingiem opakowań i nową identyfikacją wizualną.
Wraz z nowymi projektami Przestrzeń zaprosiła do współpracy także nowych ludzi, powiększając swój zespół do kilkunastu osób. Do agencji dołączył Mateusz Ciećwierski, poprzednio group account director w GoldenSubmarine, gdzie pracował m.in. dla ING, Grupy Żywiec, Zott, UPC Polska i Microsoftu. W agencji rozpoczął pracę również Paweł Jasiński, strateg z doświadczeniem zarówno w ATL, digital, jak i tworzeniu marek i ich identyfikacji od podstaw; pracował m.in. dla marek: EB (Grupa Żywiec), IKEA, Wyborowa. Do Przestrzeni dołączył też team kreatywny Anna Kukowska i Krystian Wojtkowski, specjalizujący się w tworzeniu idei parasolowych i opracowywaniu egzekucji 360 st. Pracowali m.in. dla BGŻ, Starbucks czy Grupy Żywiec. To właśnie idea ich autorstwa wygrała przetarg na obsługę marki Decathlon.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.