"Jak to robić?"- pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych

Kanał powstał we współpracy marki Durex i Abstra, producenta wideo w YouTube.

Reckitt Benckiser, właściciel marki Durex, we współpracy z Abstra, niezależnym producentem wideo w polskim YouTube, uruchomił "Jak to robić?" – pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych ludzi w Polsce, skierowany do 16-24 latków. Każdy odcinek będzie poświęcony jednemu z tematów tabu, m.in. chorobom wenerycznym, utracie dziewictwa czy antykoncepcji. Treści edukacyjne przeplatane będą scenkami humorystycznymi, dzięki czemu młodzi odbiorcy będą mogli w prosty i zrozumiały sposób przyswajać wiedzę na temat seksu. Wszystkie treści edukacyjne zawarte w kanale mają być konsultowane z seksuologiem.

Przez wszystkie odcinki przewijać się będzie postać Mai, znanej z dwóch sezonów serialu YouTube "Nieprzygotowani", która wraz z youtuberami będzie obalać mity poglądy związane z seksem.

– Poziom edukacji seksualnej w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Dlatego też wspólnie z Abstra stworzyliśmy kanał, który dostarcza rzeczowej wiedzy na temat współżycia podanej w atrakcyjny dla młodych ludzi sposób – powiedziała Justyna Dadał, senior brand manager Durex w Reckitt Benckiser.

"Jak to robić?" to pierwszy kanał Abstra stworzony we współpracy z dużym partnerem komercyjnym. Dotychczas kooperowano z markami w YouTube, tworząc odcinki dedykowane lub z lokowaniem produktu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.