Pyszne.pl rusza z kampanią na niedziele bez handlu

Przygotował ją dział marketingu Pyszne.pl.

Pyszne.pl uruchamia kampanię przygotowana z myślą o niehandlowych niedzielach. Według danych serwisu Pyszne.pl w niedziele bez handlu użytkownicy składają dwukrotnie więcej zamówień niż w pozostałe niedziele, a kampania ma wzmocnić tę tendencję.

„Koncepcja kampanii jest hołdem dla polskiej tradycji projektowania i wzornictwa. Neony wniosły kolor i inspirację na ulice Polski" - mówi Piotr Wódkiewicz, senior brand manager Pyszne.pl.

Za zakup mediów oraz za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada dział marketingu Pyszne.pl. Kampania obejmuje digital OOH, online, social media oraz  technologicznie rozwiązania komunikacji bezpośredniej z użytkownikami: powiadomienia push i dedykowany plug-in kompatybilny z kalendarzem Google, Outlook oraz kalendarzem systemu IOS.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.