Shell promuje swój program lojalnościowy
W przygotowaniu dwuetapowej kampanii udział wzięła Altavia Polska.
Drugi etap kampanii, prowadzony na franczyzowych stacjach partnerskich Shell, będzie skierowany do uczestników programu Shell ClubSmart, którzy mają zarejestrowane i aktywne konto, a w miesiącu poprzedzającym zdarzenie na ich karcie zarejestrowana zostanie transakcja o wartości powyżej 1 punktu Shell ClubSmart. W tym przypadku oferta promocyjna obejmuje bezpłatną pomoc drogową, w tym m.in. ładowanie akumulatora, zmianę koła czy pomoc przy wymianie niewłaściwego paliwa. Ta część kampanii prowadzona będzie przez cały rok 2019 pod hasłem: "Bezpłatna pomoc drogowa dla aktywnych uczestników Shell ClubSmart".
Altavia Polska jest odpowiedzialna za druk wszystkich materiałów POS oraz ich dystrybucję na stacje Shell w całej Polsce. W kampanii zostaną wykorzystane m.in. bannery, citylighty, materiały POS przy pompach paliwowych, wobblery, ulotki czy naklejki.