Shell promuje swój program lojalnościowy

W przygotowaniu dwuetapowej kampanii udział wzięła Altavia Polska.

Shell rozpoczął kampanię promującą program Shell ClubSmart. Akcja przygotowana we współpracy z agencją Altavia Polska będzie prowadzona dwuetapowo. Główny motyw kampanii ma zachęcać klientów stacji Shell do zbierania naklejek przy okazji tankowania paliwa, a następnie zakupu nagród w specjalnych cenach. Ta część kampanii potrwa do końca marca i prowadzona jest pod hasłem "Twój patent na nagrody w supercenach. Zatankuj i kup!".

Drugi etap kampanii, prowadzony na franczyzowych stacjach partnerskich Shell, będzie skierowany do uczestników programu Shell ClubSmart, którzy mają zarejestrowane i aktywne konto, a w miesiącu poprzedzającym zdarzenie na ich  karcie  zarejestrowana zostanie transakcja o wartości powyżej 1 punktu Shell ClubSmart. W tym przypadku oferta promocyjna obejmuje bezpłatną pomoc drogową, w tym m.in. ładowanie akumulatora, zmianę koła czy pomoc przy wymianie niewłaściwego paliwa. Ta część kampanii prowadzona będzie przez cały rok 2019 pod hasłem: "Bezpłatna pomoc drogowa dla aktywnych uczestników Shell ClubSmart".

Altavia Polska jest odpowiedzialna za druk wszystkich materiałów POS oraz ich dystrybucję na stacje Shell w całej Polsce. W kampanii zostaną wykorzystane m.in. bannery, citylighty, materiały POS przy pompach paliwowych, wobblery, ulotki czy naklejki.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.