KFC nawiązuje w reklamie do obaw związanych z brexitem

Za całostronicową reklamę zamieszczoną w bezpłatnym dzienniku "Metro" odpowiada agencja Mother London.

Nagłówek reklamy zawierającej kupony z ofertami promocyjnymi dostępnymi w sieci KFC to porada dla premier Theresy May. Agencja Mother czyni w niej aluzję do obaw związanych z tzw. no-deal Brexit, czyli wyjściem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej bez podpisania umowy dotyczącej m.in. handlu, ceł, podróży i praw obywatelskich. Oznaczałoby to natychmiastowe wygaśnięcie, bez okresu przejściowego, wszelkich przepisów związanych z członkostwem tego kraju w UE. Według badania Institute of Directors, którego wyniki ogłoszono na początku lutego, jedna trzecia 1200 firm należących do tej organizacji albo już podjęła działania zmierzające do wyprowadzki z Wielkiej Brytanii w związku z brexitem, albo zamierza je podjąć.

W lutym ub.r. londyńska agencja Mother przygotowała dla KFC głośną kampanię "We're sorry" będącą odpowiedzią na czasowe problemy z dostawami kurczaków do lokali sieci.

.

Paweł Piasecki 160 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.