"Twój Styl" z nowym logo i makietą
Numer wspiera wysokozasięgowa kampania przygotowana przez Digit-Art i Wavemakera.
Miesięcznik otwierać teraz będą na przykład jednokolumnowe materiały poświęcone nie tylko, jak dotąd, modzie i urodzie, ale trendom z dziedziny sztuki, dizajnu, kuchni, ekologii. Więcej ma być materiałów poświęconych psychologii.
Nowością jest dział "Piękne Życie" z tekstami, felietonami tematycznymi i kolumnami poradniczymi obejmującymi tematykę podróżniczą, kulinarną (często połączone w stylistyce food & travel) oraz o wnętrzach, wzornictwie, ekologii, ogrodzie, zwierzętach, możliwościach duchowego rozwoju,
Na łamach pojawia się także dwoje nowych felietonistów – Joanna Kołaczkowska i Michał Rusinek.
"Twój Styl" ukaże się w nakładzie 220 tys. egzemplarzy i cenie 7,99 zł. Numer wspiera wysokozasięgowa kampania promocyjna we wszystkich głównych stacjach TV (TVP, TVN, Polsat) i w stacjach tematycznych, Interii oraz magazynach kobiecych Wydawnictwa Bauer, a także w punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada Digit-Art, a za zakup mediów Wavemaker.