Otomoto.pl z nową kampanią reklamową [wideo]
W spotach pojawią się występujący w TVN Turbo kierowca wyścigowy i dziennikarz Adam Kornacki oraz specjalista od mechaniki Adam Klimek.
Spoty będzie można obejrzeć na antenie wszystkich największych ogólnopolskich nadawców telewizyjnych w najbardziej atrakcyjnych porach emisji. Ponadto staną się też główną osią kampanii digitalowej, która obejmie m.in. sieci społecznościowe, serwisy internetowe i aplikacje związane z branżą moto.
- Chcemy pozostawić oglądającego z przekonaniem, że świat motoryzacji jest niezwykle zróżnicowany, pełen kolorytu i emocji, potrafi dać wiele frajdy, mimo że przenikają się w nim różne opinie. Finalnie jednak wspólnym mianownikiem i miejscem odpowiedzi na wszystkie dylematy i pytania jest właśnie Otomoto - mówi Sebastian Starczewski, szef marketingu serwisu.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja FCB Bridge2Fun z domem produkcyjnym F25, a zakupem mediów i współpracą z ambasadorami zajmowały się dom mediowy UM i Mediabrands Studios (IPG Mediabrands).

Maciej Burlikowski
1688 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane