Otomoto.pl z nową kampanią reklamową [wideo]

W spotach pojawią się występujący w TVN Turbo kierowca wyścigowy i dziennikarz Adam Kornacki oraz specjalista od mechaniki Adam Klimek.

Należący do grupy OLX serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Otomoto.pl rusza z nową kampanią reklamową, do której zatrudnił kierowcę wyścigowego i dziennikarza Adama Kornackiego oraz specjalistę od mechaniki Adama Klimka występujących w TVN Turbo.

Spoty będzie można obejrzeć na antenie wszystkich największych ogólnopolskich nadawców telewizyjnych w najbardziej atrakcyjnych porach emisji. Ponadto staną się też główną osią kampanii digitalowej, która obejmie m.in. sieci społecznościowe, serwisy internetowe i aplikacje związane z branżą moto.

- Chcemy pozostawić oglądającego z przekonaniem, że świat motoryzacji jest niezwykle zróżnicowany, pełen kolorytu i emocji, potrafi dać wiele frajdy, mimo że przenikają się w nim różne opinie. Finalnie jednak wspólnym mianownikiem i miejscem odpowiedzi na wszystkie dylematy i pytania jest właśnie Otomoto - mówi Sebastian Starczewski, szef marketingu serwisu.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja FCB Bridge2Fun z domem produkcyjnym F25, a zakupem mediów i współpracą z ambasadorami zajmowały się dom mediowy UM i Mediabrands Studios (IPG Mediabrands).

Maciej Burlikowski 1210 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.