Stand-up w nowej odsłonie kampanii IKEA [wideo]

Kampania stawiająca na humor wspiera ofertę wyposażenia sypialni.

W najnowszej odsłonie kampanii "IKEA. Niech Żyje Dom!" wspierającej ofertę wyposażenia sypialni firma stawia na humor. W myśl zasady, że są rzeczy, o których nie lubimy mówić głośno, dopóki nie zaczniemy się z nich śmiać, oddaje w niej głos stand-uperom - głównym nośnikiem kampanii stały się filmy zrealizowane podczas występów stand-uperów z sypialnią w tle. Humorystyczny wydźwięk mają też spoty TV.

Dystrybucja kluczowych elementów kampanii skupia się na YouTube i Facebooku. Materiały dotyczące występów stand-uperów oraz te wypracowane z komikami oraz influencerami będą pojawiały się cyklicznie do maja tego roku na specjalnym kanale marki na YouTube "IKEA - z nogą w drzwiach".

Poza aktywnością w internecie marka przygotowała także komunikację skierowaną do TV. Dwa spoty - manifest kampanii oraz materiał produktowy – będą w emisji od lutego.

Za kreację, strategię i koncept kreatywny kampanii (w tym produkcję spotów do TV oraz kampanii digitalowej) odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Elementy kampanii do internetu przygotowywały agencje BlueIvy oraz AdRebellion. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a komunikacją PR zajmuje się Garden of Words. Planowanie i zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker, a za nadzór niestandardowych partnerstw odpowiada Wavemaker Content. Produkcją zajął się Tank.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.