365 dni testów Renault w kampanii Publicisu [wideo]
Za kampanią digitalową odpowiada Publicis DWL, a mediami zajęło się OMD.
Przedsięwzięcie jest rozszerzeniem strategii Easy Life, w ramach której prezentowano m.in. szeroką gamę modeli Renault, podkreślając ich użyteczność i funkcjonalność. Akcja ma charakter długoterminowy, a nagłośni ją kampania realizowana w internecie: na fanpage'u Renault, w serwisie YouTube oraz na Instagramie.
Modele Renault będą testowali przedstawiciele różnych grup społecznych i zawodowych. Zwykli ludzie, znane osoby oraz influencerzy. Wszystkie testy będzie można śledzić na stronie testujzpasja.pl, gdzie znajdą się także informacje o samochodach testowanych. Wszyscy testerzy będą mogli dzielić się wrażeniami w mediach społecznościowych, oznaczając publikowane treści hashtagiem #testujzpasja.
Za koncepcję kampanii i kreację odpowiada Publicis. Działania digitalowe przygotowała agencja Publicis DWL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.