365 dni testów Renault w kampanii Publicisu [wideo]

Za kampanią digitalową odpowiada Publicis DWL, a mediami zajęło się OMD.

Renault uruchamia akcję, w ramach której każdy będzie mógł samodzielnie testować nowy model SUV-a - Kadjara oraz od marca samochody z rodziny Megane.

Przedsięwzięcie jest rozszerzeniem strategii Easy Life, w ramach której prezentowano m.in. szeroką gamę modeli Renault, podkreślając ich użyteczność i funkcjonalność. Akcja ma charakter długoterminowy, a nagłośni ją kampania realizowana w internecie: na fanpage'u Renault, w serwisie YouTube oraz na Instagramie. 

Modele Renault będą testowali przedstawiciele różnych grup społecznych i zawodowych. Zwykli ludzie, znane osoby oraz influencerzy. Wszystkie testy będzie można śledzić na stronie testujzpasja.pl, gdzie znajdą się także informacje o samochodach testowanych. Wszyscy testerzy będą mogli dzielić się wrażeniami w mediach społecznościowych, oznaczając publikowane treści hashtagiem #testujzpasja.

Za koncepcję kampanii i kreację odpowiada Publicis. Działania digitalowe przygotowała agencja Publicis DWL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.