Rebranding Nałęczowianki wspierany kampanią [wideo]

Działania realizują: Przestrzeń i Wavemaker.

Nałęczowianka, marka należąca do Nestle Polska, przeszła rebranding. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło "Nał". Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób marka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem źródła, z którego pochodzi woda.

Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest hasło "Miej w sobie pragnienie!". Kampania reklamowa obejmować będzie m.in.: telewizję, kina, outdoor, VoD i media społecznościowe. Jednym z elementów są spoty reklamowe, których bohaterami są osoby mające różne pasje takie, jak taniec, motoryzacja czy gra na perkusji.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Przestrzeń, natomiast planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Wavemaker.

 

Maciej Florek 2056 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.