Scholz & Friends z nowym pozycjonowaniem Empiku [wideo]
Działania prowadzone są pod hasłem: "Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki".
Zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na
wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku. Powstał też magazyn online.
Drobne zmiany pojawią się na poziomie komunikatów marketingowych – w warstwie tekstowej i graficznej. Sklep online i aplikacja mobilna od teraz są zbudowane tak, żeby ułatwiać znalezienie konkretnych artykułów. Mniej znane klientom Empiku grupy produktowe: "Dom i ogród", "Zabawki", "Dziecko i mama", "Sport", "Zdrowie i uroda", "Elektronika" zostaną bardziej wyeksponowane i uzupełnione specjalnymi stronami.
Nowe pozycjonowanie marki zostało zilustrowane w wizerunkowym spocie Empiku. Za jego kreację odpowiadała agencja Scholz & Friends, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie realizowana pod hasłem "Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki" i obejmie działania w telewizji, kinie oraz internecie – VoD, YouTube, social media w okresie 13 lutego – 5 marca.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.