Scholz & Friends z nowym pozycjonowaniem Empiku [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem: "Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki".

Empik zaprezentował spot przygotowany przez Scholz & Friends (Grupa S/F), wprowadzający nowe pozycjonowanie marki.

Zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na
wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku. Powstał też magazyn online.

Drobne zmiany pojawią się na poziomie komunikatów marketingowych – w warstwie tekstowej i graficznej. Sklep online i aplikacja mobilna od teraz są zbudowane tak, żeby ułatwiać znalezienie konkretnych artykułów. Mniej znane klientom Empiku grupy produktowe: "Dom i ogród", "Zabawki", "Dziecko i mama", "Sport", "Zdrowie i uroda", "Elektronika" zostaną bardziej wyeksponowane i uzupełnione specjalnymi stronami.

Nowe pozycjonowanie marki zostało zilustrowane w wizerunkowym spocie Empiku. Za jego kreację odpowiadała agencja Scholz & Friends, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie realizowana pod hasłem "Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki" i obejmie działania w telewizji, kinie oraz internecie – VoD, YouTube, social media w okresie 13 lutego – 5 marca.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.