Katarzyna Nosowska w kampanii ING Banku [wideo]

Bank kolejny raz zachęca do dawania dobrych opinii na temat firm, bo to dla nich najlepsza reklama.

ING Bank Śląski (ING Bank) przygotował kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem: "Dobry Głos dla firm". Zachęca konsumentów do dawania dobrych opinii na temat firm, bo to dla nich najlepsza reklama. W poprzedniej edycji laurki dla firm wyśpiewywali Mela Koteluk i Paweł Domagała, w nowej odsłonie wystąpi Katarzyna Nosowska.

- Kontynuujemy ideę Dobrego Głosu dla firm i zachęcamy do dzielenia się opiniami o firmach, bo to dla nich najlepsza, stworzona bezpośrednio przez klientów reklama. Teraz może być jeszcze bardziej wyjątkowa, bo wyśpiewana przez Katarzynę Nosowską - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Internauci mogą zgłaszać pozytywne opnie na temat firm na stronie internetowej, a wybrane zostaną wyśpiewane przez artystkę. Filmy stworzone w ramach kampanii będą publikowane w sieci (na wspomnianej stronie internetowej oraz na youtube’owym kanale ING Banku Śląskiego).

Kampania będzie prowadzona w radiu i kanałach digital (internet i social media). Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Gong, za koncept spotu radiowego - agencja Brain. Spoty wyreżyserował Alan Willmann, a ich produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 1099 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.