Pekao SA z nową platformą komunikacji [wideo]

Inspiracją było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów Polaków, znanych za granicą, choć niekoniecznie tak dobrze w kraju.

Pekao SA, jeden z trzech obok PKO BP i Santander Bank Polska największych banków w kraju, rusza z kampanią reklamową wprowadzającą nową platformę komunikacji pod hasłem "Bierz życie za rogi". W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela, pierwszego człowieka, który zjechał na nartach ze szczytu K2. Bank wspierał jego wyprawę. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów Polaków. Nietuzinkowe postaci, takie jak Bargiel, będą bohaterami kolejnych spotów.

- Mamy najlepsze narzędzia, by przejść od słów do czynów. Wprowadzamy międzynarodowe standardy działania i codziennie staramy się bardziej, by oferować coraz lepsze i bardziej innowacyjne produkty oraz usługi - mówi Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań Pekao i dodaje, że bank pragnie wspierać swoich klientów, by szli własną drogą i realizowali śmiałe plany. - Tacy Polacy są dla nas inspiracją i motorem zmian, a my jako bank wspieramy klientów w podążaniu ich własną drogą. Z myślą o nowych klientach powstają atrakcyjne produkty, które komunikujemy w nowej kampanii - dodaje Marjański. Pekao w swojej nowej kampanii chce również promować wartości takie jak polskość, przekraczanie granic, wytrwałość w dążeniu do celu.

Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, m.in. autobusach w największych miastach, mediach społecznościowych oraz internecie. Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Realizuje ją agencja McCann Worldgroup. Media zostały zakupione przez dom mediowy FullSix Media (Havas Media Group), który od początku br. obsługuje bank mediowo (przejął ten budżet od MediaComu - po ponad dekadzie).

Od wiosny ub.r. Pekao SA prowadzi ofensywę marketingowo-reklamową mającą wzmocnić rozpoznawalność jego marki, odróżnić od marki PKO BP i unowocześnić wizerunek. W ub.r. Pekao SA zwiększył swe nakłady reklamowe o ponad 50 proc. - z 35 mln zł w 2017 r. do 56 mln zł (dane cennikowe; źródło: Kantar Media).

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.