Rusza wiosenna kampania Top Secret [wideo]

Przy kampanii pracowali Gosia Turczyńska i Adam Tarasiuk, produkcją zajął się New Order.

Rusza wiosenna kampania wizerunkowa odzieżowej marki Top Secret. Autorką zdjęć jest polska młoda fotografka - Gosia Turczyńska. Wideo do kampanii nakręcił Adam Tarasiuk.

Zdjęcia  będzie można zobaczyć na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci. Dodatkowo kolekcja zostanie wsparta promocją w internecie  - głównie w mediach społecznościowych i na Youtube. Marka zamierza również rozpocząć współpracę z influencerami. Specjalnie na potrzeby kampanii zostanie przygotowana strona prezentująca kolekcję.  Uzupełnieniem tych działań będą publikacje w prasie ("Twój Styl", "Viva Moda", "Harper's Bazaar", "Pani", "Wysokie Obcasy Extra", "Avanti") - obok klasycznej reklamy w magazynach poradnikowych także działania  niestandardowe.

Za produkcję odpowiada New Order. Za całość kampanii - dział marketingu marki, poza realizacją sesji firma nie korzysta z usług agencji ani domu mediowego.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.