W PKO BP będzie można mieć kartę płatniczą z logo swojego klubu

Bank jako sponsor Ekstraklasy chce być bliżej kibiców.

Bank PKO BP, który od ubiegłego roku obok Totalizatora Sportowego (Lotto) jest głównym sponsorem polskiej Ekstraklasy, wypuści karty płatnicze, na których kibice będą mogli zamówić logo swojego ukochanego klubu piłkarskiego. Do akcji włączyły się: Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Jagiellonia Białystok, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Miedź Legnica, Piast Gliwice, Pogoń Szczecin, Śląsk Wrocław, Wisła Kraków, Wisła Płock, Zagłębie Lubin i Zagłębie Sosnowiec.

- Dzięki temu karta płatnicza stanie się czymś więcej dla kibiców Ekstraklasy i nabierze osobistego charakteru. Jako Oficjalny Bank Ekstraklasy chcemy być blisko kibiców na wielu płaszczyznach - mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. marketingu sportowego PKO BP.

- Karta z herbem daje możliwość nowoczesnej i bardziej powszechnej identyfikacji kibiców z ich ukochanym klubem. To również naturalna i skuteczna promocja rozgrywek, dzięki której klienci PKO BP staną się "ambasadorami" zarówno swojego klubu, Ekstraklasy jak i całej polskiej piłki nożnej - wskazuje Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy SA.

Maciej Burlikowski 1227 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.