OMD z tytułem globalnej mediowej agencji roku Adweeka

Wyróżniono też Essence Global i Initiative.

Essence Global otrzymało tytuł "Breakthrough Media Agency of the Year", a Initiative - "U.S. Media Agency of the Year".

W zeszłym roku OMD wygrało ponad 300 przetargów, więcej niż jakikolwiek inny dom mediowy. Do grona klientów agencji dołączyły m.in. firmy Daimler, Activision, Reckitt Benkiser i Eti.

Nowojorska agencja Initiative (wchodząca w skład IPG Mediabrands z grupy Interpublic) w pierwszej połowie 2018 r. została uznana przez COMvergence - obok Blue 449 z grupy Publicis - za najbardziej skuteczną agencję mediową w Stanach Zjednoczonych. Ostatnio na tym rynku pozyskała m.in. budżet UPS. Dwa tygodnie temu jej amerykańskim klientem został producent gier Nintendo.

Założona w 2005 r. agencja Essence pozyskała rok później Google'a jako klienta (początkowo w Wielkiej Brytanii) i utrzymała go do dziś. W 2015 r. Essence zostało przejęte przez grupę WPP. Agencja pozyskała ostatnio takich nowych klientów jak BP i T-Mobile, zwiększyła ponad dwukrotnie zatrudnienie i otworzyła na przestrzeni 3 lat 11 biur na świecie.

Paweł Piasecki 294 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.