Virgin Mobile robi kolejny krok w wojnie cenowej

Abonament no limit za 14 zł.

Virgin Mobile Polska (VMP), tzw. wirtualny operator komórkowy, rzuca wyzwanie konkurentom - cenę abonamentu no limit (rozmowy ze wszystkimi i SMS-y bez limitu) obniżył do 14 zł miesięcznie. Jest w tej ofercie haczyk - za internet (transmisję danych) użytkownik płaci dodatkowo - tyle, ile danych zużyje (np. 5 GB kosztuje 5 zł).

Na koniec ub.r. Virgin Mobile Polska miał 420 tys. użytkowników wobec planowanych 520 tys. (to wynik zbliżony do tego z końca 2017 r.).

Virgin Mobile Polska działa od sierpnia 2012 r., od połowy 2015 r. jego prezesem jest Grażyna Piotrowska-Oliwa, była szefowa Centertela - komórkowej części Orange Polska. Udziałowcami VMP są fundusze: Dirlango Trading & Investments Limited i VMCEE B.V., Vegueros Coöperatief U.A. (spółka zależna należąca w całości do Delta Partners Emerging Markets TMT Growth Fund II L.P.), Farledico Investments Limited (spółka zależna należąca w całości do Łukasza Wejcherta) i Kai-Uwe Ricke. Na początku ub.r. P4, operator sieci komórkowej Play, z której korzysta VMP, zawarł z jego udziałowcami umowę, która daje mu prawo pierwokupu VMP w 2020 r.

Dla VMP pracują reklamowo m.in.: agencje Gong, iProspect oraz dom mediowy Mindshare Polska, w ub.r. ten operator znacznie ograniczył wydatki reklamowe.

Maciej Burlikowski 1111 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.