Skoda wprowadzi mniejszego SUV-a
W ubiegłym roku co trzeci sprzedawany samochód w Europie był modelem typu SUV.
Czeski producent samochodów Skoda, należący do niemieckiego koncernu Volkswagen (Volkswagen Group Polska), wprowadzi na na rynek nowy model o nazwie Kamiq. Będzie to mniejszy miejski SUV.
W ubiegłym roku co trzeci sprzedawany samochód w Europie był modelem typu SUV. Największy wzrost można przypisać małym SUV-om, których sprzedaż w Europie wzrosła aż o 29 proc., do 2 mln sztuk. Skoda to od lat lider polskiego rynku motoryzacyjnego - w ub.r. klienci w naszym kraju kupili i zarejestrowali 69,5 tys. aut tej marki, o 11,7 proc. więcej niż w 2017 r., co pozwoliło jej utrzymać miano lidera.
Trzy najpopularniejsze SUV-y w Polsce w ub.r. to były: Dacia Duster (9,8 tys.), Nissan Qashqai (8,5 tys. szt) oraz Hyundai Tucson (8 tys. szt).
Dla Skody pracują reklamowo m.in.: agencja Isobar Polska i dom mediowy PHD Rocket (Grupa Media Direction).
W ubiegłym roku co trzeci sprzedawany samochód w Europie był modelem typu SUV. Największy wzrost można przypisać małym SUV-om, których sprzedaż w Europie wzrosła aż o 29 proc., do 2 mln sztuk. Skoda to od lat lider polskiego rynku motoryzacyjnego - w ub.r. klienci w naszym kraju kupili i zarejestrowali 69,5 tys. aut tej marki, o 11,7 proc. więcej niż w 2017 r., co pozwoliło jej utrzymać miano lidera.
Trzy najpopularniejsze SUV-y w Polsce w ub.r. to były: Dacia Duster (9,8 tys.), Nissan Qashqai (8,5 tys. szt) oraz Hyundai Tucson (8 tys. szt).
Dla Skody pracują reklamowo m.in.: agencja Isobar Polska i dom mediowy PHD Rocket (Grupa Media Direction).

Maciej Burlikowski
1530 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane