Piotr Fronczewski reklamuje swoim głosem "The Umbrella Academy" [wideo]

Działania realizują Gong i Wavemaker.

Netflix prowadzi w Polsce kampanię reklamową swojej nowej propozycji serialowej - "The Umbrella Academy". Historia dotyczy dysfunkcyjnej rodziny superbohaterów, która próbuje rozwiązać tajemnicę śmierci ojca i zapobiec apokalipsie. Działania reklamowe prowadzone są m.in. w mediach społecznościowych oraz na nośnikach outdoorowych. W spocie wideo głosu użyczył aktor Piotr Fronczewski.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Gong. Media dla Netfliksa planuje i kupuje dom mediowy Wavemaker.

Maciej Florek 2382 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.