Reklama Ogilvy dla Alivii w top 5 AdForum

AdForum po raz pierwszy opublikowało zestawienie 5 najlepszych kreacji reklamowych miesiąca z regionu Europy Wschodniej.

W zestawieniu brano pod uwagę prace z Rosji, Ukrainy, Gruzji, Bałkanów, krajów bałtyckich, Polski, Czech, Serbii, Słowenii i Rumunii. Obok reklamy z Polski "SMS-y mogą pokonać raka" przygotowanej przez Ogilvy Group Polska i zrealizowanej przez studio Film Fiction dla Fundacji Onkologicznej Alivia, AdForum wyróżniło spoty z Rosji (agencja Voskhod dla Dozdh TV), Ukrainy (Fedoriv z Kijowa dla Crate Club), Łotwy (PaganOgilvy z Rygi dla VEF Rifa) i Czech (WMC Grey z Pragi dla Royal Crown Cola).

Opiekę nad nowym projektem sprawuje Katia Chelpanova, szefowa komunikacji AdForum na Europę Wschodnią. AdForum umożliwia od 1999 r. agencjom reklamowym i studiom produkcyjnym prezentowanie w internecie swych osiągnięć marketerom i potencjalnym partnerom biznesowym. W agencyjnej galerii AdForum skupia 25 tys. klientów, a biblioteka kreacji obejmuje 200 tys. kampanii.

Paweł Piasecki 179 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.