Żabka uruchomiła aplikację dla klientów

Użytkownicy Żappki będą wymieniać tzw. żappsy na nagrody.

Żabka uruchomiła zapowiadaną od miesięcy aplikację mobilną dla swoich klientów. Na razie aplikacja pod nazwą Żappka dostępna dla klientów w wersji pilotażowej. Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno, pracująca m.in. nad aplikacjami mobilnymi Ubera, Airbnb czy Reuters. 

Od początku klienci będą otrzymywać m.in. spersonalizowane oferty i mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści - zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami. Klienci korzystający z Żappki będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty. Żappka pomagać będzie też w lokalizowaniu sklepów sieci w okolicy, dostarczając informacji o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki. W kolejnych fazach wdrażania ma być uzupełniana o kolejne funkcje. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.