Rusza pierwsza kampania Land Rovera zrealizowana w Polsce [wideo]

Przygotowały ją agencje z Group One: Value Media, Labcon oraz Media Ready.

Rusza kampania telewizyjna, promująca model Range Rover Evoque. Kampania, realizowana na zlecenie British Automotive Polska SA, generalnego importera Land Rover w Polsce. Spot o długości 30 sekund jest główną częścią nowej kampanii taktycznej, promującej w SUV-a Range Rovera Evoque w wynajmie długoterminowym bez opłaty wstępnej. Spot będzie emitowany w telewizji, VOD, kinie oraz na kanałach Land Rover Polska w social mediach.

Kampanię realizują agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Value Media, Labcon oraz Media Ready.

Maciej Florek 2064 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.