":DobryZnak" od Mastercarda w zwycięskiej trójce na New York Festivals Midas Awards

Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę.

New York Festivals Midas Awards to najważniejszy międzynarodowy festiwal reklamy z branży finansowej organizowany od 2001 r. w Nowym Jorku. Panel jurorów składa się ze światowej sławy dyrektorów kreatywnych, marketerów i ekonomistów.

W tym roku ":DobryZnak" od Mastercarda ("Business Facelift"), kampania stworzona przez polski oddział McCann Worldgroup, znalazł się w gronie 317 finalistów. Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę. Pracę doceniono w kategoriach corporate image, point off purchase, public relations, out of home, alternative media, direct response, credit card oraz location-based media. Tym samym kampania z Polski znalazła się w pierwszej trójce najbardziej nagrodzonych reklam festiwalu.

":DobryZnak" to projekt skierowany do właścicieli i najemców lokali usługowych. Na stronie WWW znajduje się market place skupiający szyldziarzy i designerów. Platforma powstała przy współpracy z organizacjami Miastodwa i Traffic Design.

Praca autorstwa warszawskiego oddziału McCann Worldgroup została już nagrodzona złotem na festiwalu Golden Drum.

Pełna lista zwycięzców dostępna jest tutaj.

Katarzyna Kacprzak 357 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.