Huawei podgrzewa emocje przed premierą P30 [wideo]

Producent po raz pierwszy prowadzi kampanię teaserową w telewizji.

Polski oddział chińskiego producenta m.in. telefonów komórkowych Huawei po raz pierwszy przygotował teaserową kampanię telewizyjną. Potrwa ona od 11 do 26 marca, czyli do dnia premiery nowej serii flagowych smartfonów tego producenta - linii P30.

- Naszym celem jest zbudowanie świadomości nowych produktów i wzbudzenie chęci zakupu. W tym celu, od 11 marca aż do dnia globalnej premiery, do milionów Polaków dotrze wyjątkowo dynamiczny i nowoczesny spot zapowiadający serię P30 - powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska.

Po premierze ruszy główna kampania nowych smartfonów. Oprócz telewizji kampania obejmie digital oraz nośniki zewnętrzne (OOH). Huawei współpracuje reklamowo m.in. z agencją DDB & Tribal oraz domem mediowym Wavemaker.

 

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.