Huawei podgrzewa emocje przed premierą P30 [wideo]
Producent po raz pierwszy prowadzi kampanię teaserową w telewizji.
- Naszym celem jest zbudowanie świadomości nowych produktów i wzbudzenie chęci zakupu. W tym celu, od 11 marca aż do dnia globalnej premiery, do milionów Polaków dotrze wyjątkowo dynamiczny i nowoczesny spot zapowiadający serię P30 - powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska.
Po premierze ruszy główna kampania nowych smartfonów. Oprócz telewizji kampania obejmie digital oraz nośniki zewnętrzne (OOH). Huawei współpracuje reklamowo m.in. z agencją DDB & Tribal oraz domem mediowym Wavemaker.

Maciej Burlikowski
1723 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane