Play z przytupem wprowadza markę 5G Ready
Rzecznik Orange Polska ostro komentuje poczynania konkurencji.
Kreacje reklam dla Playa przygotowuje agencja reklamowa Grandes Kochonos, działania digitalowe prowadzi agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, konkurencyjnej wobec Playa sieci komórkowej, komentuje działania P4 na blogu firmowym: "W Play zmieniają się prezesi, szefowie marketingu, firma trafiła na giełdę, ale jedno się nie zmieniło – zamiłowanie do marketingowego ściemniania". Jego zdaniem technologii, które Play zastosował do poprawy jakości swojej sieci, a które inni operatorzy także stosują i to już od dawna, żadną miarą nie można nazwać rozwiązaniami 5G. Przypomina, że w 2011 r. Play jako "4G" reklamował technologię transmisji danych HSDP, która u wszystkich operatorów funkcjonowała jako standard 3G.

Maciej Burlikowski
1726 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane