Marcin Dorociński w spocie Fundacji WWF Polska [wideo]
Za koncepcję i strategię tegorocznej kampanii "Godzina dla Ziemi WWF" odpowiada zespół kreatywny agencji Walk Digital.
Za stworzenie koncepcji i strategii tegorocznej kampanii "Godzina dla Ziemi WWF" odpowiada zespół kreatywny agencji Walk Digital, któremu przewodzi Bartosz Jaroszewski. W ramach kampanii agencja stworzyła spot "Ty też możesz pomóc" emitowany w TV i radiu, key visual z hasłem "Ty też niszczysz swój dom" oraz stronę internetową. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Szut Szut Studio. Do współpracy przy projekcie udało się zaprosić m.in. Pawła Maślonę, reżysera i scenarzystę, autora filmów "Atak paniki" i "Magma", nagradzanego na festiwalach polskich i zagranicznych oraz cenionego fotografa z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej - Szymona Szcześniaka. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja First Aid Communication.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.