Marcin Dorociński w spocie Fundacji WWF Polska [wideo]

Za koncepcję i strategię tegorocznej kampanii "Godzina dla Ziemi WWF" odpowiada zespół kreatywny agencji Walk Digital.

Marcin Dorociński zamieścił w czwartek 28 lutego br. na swoich profilach w mediach społecznościowych film, w którym pokazał kompletnie zniszczony dom i zdruzgotany zaistniałą sytuacją pytał: "Jak można zrobić coś takiego?". Zarówno fani aktora, jak i media współczuli mu, że spotkało go tak przykre doświadczenie. W komentarzach i udostępnieniach internauci okazywali wyrazy oburzenia zniszczeniami oraz powoływali się na konsekwencje prawne. Akcja była zapowiedzią tegorocznej kampanii "Godzina dla Ziemi WWF" pod hasłem "Ty też niszczysz swój dom” i miała zwrócić uwagę na udział każdego z nas w procesie niszczenia planety, która jest naszym domem.

Za stworzenie koncepcji i strategii tegorocznej kampanii "Godzina dla Ziemi WWF" odpowiada zespół kreatywny agencji Walk Digital, któremu przewodzi Bartosz Jaroszewski. W ramach kampanii agencja stworzyła spot "Ty też możesz pomóc" emitowany w TV i radiu, key visual z hasłem "Ty też niszczysz swój dom" oraz stronę internetową. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Szut Szut Studio. Do współpracy przy projekcie udało się zaprosić m.in. Pawła Maślonę, reżysera i scenarzystę, autora filmów "Atak paniki" i "Magma", nagradzanego na festiwalach polskich i zagranicznych oraz cenionego fotografa z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej - Szymona Szcześniaka. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja First Aid Communication.

Katarzyna Kacprzak 292 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.