Unilever wprowadzi markę Seventh Generation

Będą to środki czystości pochodzenia roślinnego.

Unilever wprowadzi w tym roku na polski rynek nową markę - Seventh Generation, pod którą będą sprzedawane środki czystości pochodzenia roślinnego.Wkrótce nowość pojawi się w sklepach. Jest to druga marka Unilevera, debiutująca na naszym rynku w tym roku. W lutym Unilever wprowadził nową markę kosmetyków Love Beauty and Planet. To wegańskie kosmetyki przyjazne dla środowiska, przeznaczone do pielęgnacji włosów i ciała, dostępne w sieci Rossmann.

Unilever w 2016 r.  przejął amerykańską firmę Seventh Generation, będącą pionierem w zakresie odpowiedzialności korporacyjnej i innowacji w zakresie zrównoważonego rozwoju produktów, w tym środków czyszczących pochodzenia roślinnego i środków czystości. Zostały zaprojektowane z myślą o ochronie środowiska i ludzi. W 2015 r. obroty firmy wyniosły 200 mln dol. Marka ma szerokie portfolio produktów. W USA była sprzedawana w sklepach spożywczych, masowych i e-commerce.  - Ten dodatek do portfela produktów Unilever pomoże zaspokoić rosnący popyt na produkty wysokiej jakości w określonym celu - deklarował w 2016 r. Nitin Paranjpe, prezes działu Home Care firmy Unilever.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.