Publicis Media łączy Blue 449 ze Spark Foundry

Na rynku pozostanie tylko Spark Foundry, a pokieruje nim Beata Szcześniak. Radek Dudek odchodzi.

Publicis Media integruje agencje mediowe Blue 449 i Spark Foundry pod jedną marką Spark Foundry. Stanowisko dyrektor generalnej Spark Foundry Polska obejmie Beata Szcześniak, związana z grupą Publicis od 2015 r. Z organizacją zdecydował się rozstać Radek Dudek, dotychczasowy szef agencji.

- Znamy się z Radkiem niemal od początku naszej zawodowej kariery, którą rozpoczynaliśmy ponad 20 lat temu w agencji DMB&B. Wspólnie budowaliśmy kolejno Starcom, Mediavest, SMG i Publicis Media, wielokrotnie pracując dla tych samych klientów, tworząc dla nich projekty, które rozwijały ich biznes i zmieniały rynek. – mówi Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe w Polsce. – Zaangażowanie, dociekliwość, nieszablonowe myślenie i stawianie sobie wysokich wymagań oraz świetne wyczucie potrzeb ludzi, którzy z nim pracowali, to tylko kilka wybranych wartości i cech Radka jako menedżera i kolegi, które są dla mnie szczególnie ważne. Bardzo dziękuję Radkowi za ten czas i życzę powodzenia w dalszej karierze zawodowej – dodaje Piętka.

Polska jest jednym z kilkunastu kluczowych rynków, na których agencje Blue 449 i Spark Foundry połączą siły. Głównym celem integracji jest jeszcze lepsze wykorzystanie potencjału, talentów, zasobów i narzędzi, który obie agencje rozwijają, pracując dla swoich klientów. Proces integracji potrwa kilka tygodni.

 

Maciej Florek 2030 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.